سپید صنعت نگین آسیا

031-33204644
09923590998 09013771927 09308971927
info@sepidsanat.com

انواع سینی کابل

همانطور که می دانید هدف اصلی از بکارگیری سینی کابل و سیستم‌‌های آن دستیابی به راه‌حلی ایده آل در زمینه نصب و استفاده از تعداد زیادی از انواع کابل برق و فشار قوی در ساختمان‌ها می‌باشد.

انواع مختلفی از سینی کابل وجود دارد که از ساده تا پیشرفته تولید و عرضه می شود. بنابراین توصیه می شود قبل از اینکه اقدام به انتخاب و خرید انواع سینی کابل کنید باید ابتدا با آنها آشنا شوید و سپس با توجه به اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید و براساس نوع کابردهای آن‌ها، می توانید سینی کابل مورد نظر را انتخاب کنید.

در ادامه شما را با چند نمونه از انواع سینی های کابل پر مصرف در حوزه ساختمان سازی آشنا می کنیم.

  •  سینی کابل سبدی:

یکی از مدل های سینی کابل سینی کابل سبدی می باشد. این نوع از سینی کابل مانند یک سبد بزرگ می باشد که پر از سیم است. سینی کابل سبدی را می‌توانند در اکثر جاهای ساختمان نصب نمود؛ سینی کابل سبدی را بر روی همه دیوارها، انواع سقف، و حتی در بخش زیرین کفپوش‌ها و… می توان استفاده نمود.

یکی از مشخصه ها و قابلیت های سینی کابل سبدی به دلیل ساختاری که دارد به‌گونه‌ای طراحی شده است که می تواند به سادگی هوا را در سینی به جریان اندازد، در این نوع از سینی تهویه به‌خوبی انجام می شود و سیم‌ها را می توان خنک نگه‌ داشت که این قابلیت می تواند مانع از ایجاد اتفاقات ناشی از اختلالات گرمایی و یا اینکه انواع خطرات ناشی از آن می گردد. جنس سینی کابل سبدی درواقع از نوع جنس استیل تولید می‌شود و دارای پوشش‌ها و عایق‌های مختلفی (زینگ و…) می باشند.

  • سینی کابل پی وی سی(PVC):

یکی از دیگر از انواع سینی کابل سینی کابل از نوع PVC می باشد. که به منظور کابل کشی‌های حساس با استفاده از فیبرهای نوری به‌کار برده می شوند. این نمونه از سینی کابل دارای قابلیت نصب بر روی انواع دیوار می باشد. در این نوع از سینی کابل کاملا برعکس سینی کابل سبدی که بین هر یک از پله ها فاصله ای ایجاد شده است، سینی کابل PVC فقط در قسمت ابتدایی و در قسمت انتها و نیز در سطح بالایی آن بخش باز شده است. سینی کابل PVC دارای سیستمی می باشد که توانسته پشتیبانی بسیار کاملی را محیا کند و به مصرف کننده این اطمینان را خواهد بخشید که کابل‌های نوری مورد استفاده که بسیار ظریف و حساس هستند خم نشوند و یا اینکه آنها را در زاویه‌های متفاوت تحت هیچ فشاری قرار نگیرند.

یکی از مشخصه های سینی کابل PVC نارسانا بودن آن است، بنابراین هیچ الزامی وجود ندارد که حتما آن را در داخل دیوار یا داخل زمین نصب کنند، این مدل از سینی کابل دارای وزن بسیار سبکی است، بعلاوه اینکه بسیار محکم است و باعث ایجاد تداخل در سیگنال‌ها نمی شود. سینی کابل از نوع PVC عمدتا در برابر اشعه هایUV، انواع خوردگی و اعمال تغییرات شیمیایی بسیار مقاوم است.

  • سینی کابل مارپیچ :
    یکی دیگر از انواع سینی کابل , سینی کابل مارپیچی است، این مدل نوعی متفاوت از سینی کابل های سبدی است که دارای قابلیت خم شدن و انعطاف پذیری می باشد که به دلیل وجود این قابلیت می توان آن را در مسیرهای مختلف استفاده کرد که باعث می شود بتوان آن را با انواع پیچیدگی‌های مختلف که ممکن است در طی مسیر کابل کشی وجود داشته باشد، انطباق داد. نحوه نصب سینی کابل مارپیچی بسیار ساده و راحت است و مصرف کنندگان قادرهستند به سادگی و بدون استفاده از ابزاری خاص و یا برش، آن را خم کرد.

 

برای اطلاع از قیمت سینی کابل و نردبان کابل با شرکت سپید صنعت تماس بگیرید همکاران ما شما را در این زمینه یاری میکنند.

شماره تماس ما جهت برقراری ارتباط با ما 09923486616

برچسب ها :   

مطالب مرتبط

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید